رویدادها آرشیو خبر ها
میرکو و لختشتاینر غایبان یوونتوس

میرکو و لختشتاینر غایبان یوونتوس

تیم فونبال یوونتوس پس از بازی مقابل گالاتاسرای و دومین تساوی در لیگ قهرمانان امروز در زمین وینوو برای دیدار حساس مقابل میلان به تمرین پرداخت .

امروز پس از اعلام باشگاه یووه مبنی بر اینکه بازی با گالا تمام شده و حالا چالش و رویداد مهم بعدی بازی با میلان در ورزشگاه یوونتوس اسـت بازیکنان یووه به تمرین پرداختـند .

در تمرین امروز یووه ابتدا شرایط میرکو ووچینیچ و لختشتاینر 2 بازیکنی که در بازی دیشب دچار مصدومیت شدند برای بازی بعد بررسی شد .

بر اساس اعلام باشگاه یوونتوس استفان لختشتاینر که در پایان نیمه اول بازی تعویض شد در عضله ران پای راسـت خود احساس درد می کند و همچنین میرکوو ووچینیچ که نتوانست برای یووه کامل بازی کند در عضله دوسر ران پای چـپ دچار مصدومیت شده است که فردا نظر نهایی در مورد این 2 پس از بررسی اعلام خواهد شد .

برای بازی با میلان با توجه به مصدومیت ِ میرکو احتمال داده می شود که فابیو کوالیارلا مهاجم گلزن یووه از ابتدا کنار توز بازی کند .

همچنین با توجه به مصدومیت لختشتاینر در سمت راست و بازی ضعیف ایزلا در بازی دیشـب احتمال داداه می شود که کونته از پادویین در این سمت استفاده کند زیرا بازیکن تخصصی دیگری در این پست وجود نخواهد داشـت .
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: